Thursday 17 September 2015

Pembangunan Sukan Bola Jaring & Bola Sepak Bersama MSN

Pembangunan Sukan Bola Jaring & Bola Sepak Bersama MSN telah diadakan pada 17.09.2015 (Khamis). Program dibawah kelolaan PK Kokurikulum dan Setiausaha Puan Sarina Abd Rahman ini bertujuan untuk mencungkil bakat-bakat baru dalam sukan bola sepak dan bola jaring. Program juga diadakan untuk menarik minat murid untuk hadir ke sekolah pada hari Khamis setelah bercuti pada hari Rabu 16.09.2015 Hari Malaysia diikuti dengan Cuti Pertengahan Penggal 2 bermula pada 18.09.2015 hingga 27.09.2015.

Program Pembangunan Sukan dimulakan dengan acara senamrobik oleh Instruktor Senamrobik Encik Shuhaime Che Pa, PK Kokurikulum SK Telok Jamat dan isteri Puan Najmiyah Ibrahim, SK Dato' Wan Mohd Saman. 

Program diteruskan dengan Klinik Bola Sepak di bawah kelolaan Majlis Sukan Negara (MSN) Kedah, Encik Fakhzan dan rakan-rakan bekas pemain bola sepak Kedah yang juga merupakan Jurulatih Profesional Kenari Kid. Terima kasih kepada MSN kerana sudi hadir menjayakan Klinik Bola Sepak ini.

Murid-murid perempuan pula menjalankan aktiviti Pertandingan Bola Jaring antara rumah di bawah pengawasan pengadil Puan Siti Nailah, Puan Sarina dan Puan Noor Faiezah. Manakala murid-murid Tahap 1 dan prasekolah menjalani aktiviti sukaneka. Hadiah ditaja oleh Encik Fakhzan.

* M A J U L AH   S U K A N   S K  M A L A U *


No comments:

Post a Comment